VIVA LAS VEGAS

Det var längesedan jag kände mig såhär ynklig. Faktum är att jag inte varit sjuk på flera år. Trist att känna sig så seg att man inte orkar göra någonting!

I sådana stunder piggar det upp lite att tänka på våra resplaner. Jag kan knappt förstå att vi verkligen ska till Las Vegas. San Francisco blir nog också en upplevelse.  Några saker vi tänkt se i:

San Francisco

- Golden Gate Bridge - naturligtvis, den är synonym med staden.
- Alcatraz - även ett besök på denna ö känns som ett måste!
- Spårvagnarna - är nog ett bra sätt att ta sig runt och se stan.
- San Francisco Zoo
- Golden Gate Park

I Vegas:

- Alla kända hotell - man kommer nog bara gå omkring med öppen mun och förundras över allt som denna stad har att erbjuda! Så långt ifrån Sverige som man kan komma.
- Stratospehere Tower - min sambo har långt framskridna planer på att åka alla attraktioner som finns där uppe, kolla på Youtube så förstår ni varför jag tvekar!
- Spel - det obligatoriska draget på en av de enarmade banditerna ska jag också tvinga min anti-spel-sambo till!
- Show - någon måste vi se, finns ju en del att välja på.

Det vore roligt med ett besök ut till Grand Canyon, men det är som sagt en bit dit.

Listan kommer nog fyllas på med en hel del grejer till kan jag täna mig!

Imorse ringde de förresten från resebyrån och lät, enligt min sambo, nästan så beklagande att han för en stund var orolig för att resan inte skulle bli av.  De ville bara meddela att flyget mellan San Francisco och Las vegas var en halvtimme tidigarelagt. Puh!

Kommentarer
Postat av: Hanna

usch då /: krya på dig!

2008-01-14 @ 13:37:36
URL: http://alltomhanna.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0