Våldsamheter

Drömde något i natt som jag naturligtvis inte kommer ihåg sedan jag vaknat, men obehagskänslan finns fortfarande kvar i kroppen. Vet inte vad det är. Ibland är det bara så att man drömmer om någonting och sen känner man sig illa till mods på något sätt.

Tydligen hade jag varit riktigt våldsam också, sparkat och gnisslat tänder i sömnen haha. Stackars lillen, han var tydligen illa utsatt. Vår bortskämda lilla bebis som hellre vill sova i stora sängen än i sin fina, alldeles egna dubbelsäng. Han ser alltid till att få som han vill!  

image32
Lillen förevisar sin fina säng, hans födelsedagspresent i år.

Förhoppningsvis får en långpromenad mig på bättre tankar. Får passa på att ge sig iväg nu medan det är uppehåll!

Kommentarer
Postat av: Maria

har nog sett den 10 gånger ;)

2008-01-24 @ 15:37:54
URL: http://mariaholgersson.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0