Tullavgift.. suck

Äntligen är veckan snart slut! Ska bli skönt imorgon när man jobbar och vet att det är fredag...  Då slutar jag dessutom tidigare! : )Som tur är trivs jag bra på arbetsplatsen, alla kolleger där är så snälla. Roligare att jobba med sådana i sin egen ålder, den förmånen har jag aldrig direkt haft förut haha! Nästa vecka blir det jobb måndag, tisdag, torsdag och fredag. Det känns lagom för min del.

Hemma på lunchen idag såg jag att jag (äntligen!) fått en avi för paketet från Strawberrynet. Desto värre var att jag tvingas betala tullavgift på 145 kr. Nästan halva beställningsbeloppet - det är jag inte så sugen på. har hört rykten om att  man kan få tillbaka pengarna, stod även så på deras hemsida så jag mejlade dem och frågade. Hoppas att det stämmer?

Någon som vet kanske?!

Verkar blåsa upp till storm där ute också, då stämmer det väl som stod i tidningen imorse. Ser inte fram emot att cykla till jobbet imorgon... Eller jo, kanske om det blåser åt rätt håll! : P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0