Tråkiga besked

Inledningen på det nya året har inte direkt gått i takt med de goda förhoppningar och förväntningar vi hade. Jag hoppas verkligen att det kommer se ljusare ut! Ibland är det bara så svårt att se positivt på saker när ingenting tycks gå i ens väg. Jag håller tummarna för att det kommer en bättring, någon gång måste det ju vända. Tills dess är det bara att kämpa på!

Nu är jag i alla fall glad att vi har resor och lite roligt inplanerat. Man behöver ha något att se fram emot och längta till!

Dessutom har jag börjat undra om inte mitt paket från H&M kommit bort i den där kuppen som gjordes mot posten i Göteborg? Beställningen skulle vara framme i veckan men än så länge har det inte hörts ett ljud. Jag vill ha mina saker nu!

Turligt nog kom tidningen Glamour med posten som jag får trösta mig lite med...

Kommentarer
Postat av: tilda

åh glamour ♥

2008-01-25 @ 14:56:18
URL: http://aouch.blogg.se
Postat av: Anna

svar: Haha.. Ja det var jätte sött... och roligt! =)

Ja man behöver absolut nått att se fram emot!

2008-01-25 @ 22:13:06
URL: http://moranna.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0