Sambon på radio!!!

Döm om min förvåning när jag efter långt om länge (är man lite krasslig får man faktiskt sova länge, hrm) gick upp, slog på radion och fick höra min sambos röst på RIX. Han hade förvarnat mig, annars hade jag väl missat det. Programmet handlade om förhållanden.

När Maria Lindberg plötsligt nämnde min sambos namn lystrade jag ju direkt. Han sade att det var de små sakerna som var viktiga i ett förhållande, den dagliga uppskattningen. Det måste inte vara så stora saker, en blomma, godis, ett litet extra tack, osv.  Hon undrade om han hade en sambo själv, han svarade ja ,och att vi nästan varit tillsammans i tre och ett halv år.

Vardagsromantik är något som min man är duktig på! Lite roligt var det i alla fall att höra honom på radio sådär :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0