Revolutionary Road

Ända sedan jag hörde talas om filmen Revolutionary Road har jag längtat tills den släpps. Och det känns som väldigt längesedan nu! Går det som planerat har den premiär i slutet av detta året.

Den handlar om ett gift par, boendes i en amerikansk förort under 50-talet, som kämpar med personliga problem samtidigt som de försöker uppfostra sina barn. I huvudrollerna är - hör och häpna - Leonardo DiCaprio och Kate Winslet! Återförenade igen.

Dock tror jag inte filmen har så många likheter med Titanic.

Min syn på Leonardo DiCaprio som skådespelare förändrades ganska radikalt efter att jag sett Blood Diamond, som är en toppenfilm! Där visar han verkligen vad han går för.

image26
Bild från


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0