One Tree Hill - igen!

Fastnade inte helt oväntat framför OTH igår kväll - igen! Blev dock lite konfunderade vid avsnittet när Brooke vinner valet, och Felix och Anna plötsligt var som bortblåsta. Kanske dyker de upp i nästa avsnitt - vad vet jag? Spännande är det i alla fall : ) Måste snart se fortsättningen.

Idag när vi var ute träffade vi en Grand Danois! Det är stora, ståtliga hundar - jag ville tom ha en sådan en gång i tiden.

Lilleman kaxade naturligtvis upp sig när han stod flera meter därifrån och skulle tvunget fram och hälsa. Jag tvivlar på att den hunden har någon verklighetsuppfattning med tanke på att han var ungefär lika stor som Grand Danoisens huvud! Bb skällde aggressivt några gånger tills den stora vovven med en grymtning visade att han ville leka. Det räckte för att skrämma lilleman som blev stående tyst. Jag bara tittade på de enorma tassar den andra hunden hade: ett lätt slag av dem hade nog räckt för att få tyst på vår lille!

Något liknande det här såg det väl ut:

image11


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0