Mitt 2008

image4

Med ett nytt år kommer naturligtvis många spännande saker!

Redan nu vet jag att det kommer bli ett händelserikt 2008:

Jag och min kära sambo åker till USA, först San Francisco och sedan Las Vegas. Förhoppningsvis kommer jag då att införskaffa mig en Louis Vuitton Speedy som planerat. En sak är jag säker på, och det är att där kommer vara otroligt mycket att se!

Senare detta år kommer vi även resa till Thailand, ett land man aldrig tröttnar på! Det är en kombination av allt; shopping, sol, bad, upplevelser och god mat!

Naturligtvis hoppas jag också på att få ett nytt spännande jobb som jag trivs med.  Vi får se vad som händer de närmaste dagarna på den punkten. Bollen är i alla fall i rullning nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt!

2008-01-08 @ 13:10:03
URL: http://helenascity.blogg.se
Postat av: Anna

Vi funderar mellan västkusten & New York i sommar, men kan inte bestämma oss! Ska ni bila från Las Vegas till San Francisco?

2008-01-11 @ 13:02:52
URL: http://skaninginorrland.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0