Kvalitets-produkter

Jag har mer och mer börjat satsa på att köpa kvalitetsprodukter. Det känns bättre att ha riktigt bra saker som håller och varar länge (insåg nog det när sambon började skämma bort mig!). Därför har jag mer och mer börjat skämma bort mig själv också. Det känns bra!

Inom vissa områden är det viktigare än andra, t ex smink. Hyn är ju alltid utsatt. Även mascara är något som i alla fall jag använder varje dag. Därför beställde jag nya saker igår; mascara och foundation. Nästa inköp hoppas jag kan bli ordentliga sminkredskap, främst en bra puderborste och en rougeborste. Vet dock inte riktigt vilka märken som är bäst?! När det kommer till ögonskuggor, nagellack o dyl funkar de billiga bra tycker jag.

Jag värdesätter också bra hårprodukter. Nuförtiden använder jag bara Redken (tack vare svärmor), och har även prackat på andra det i min närhet! :D Det blir inte så dyrt i längden, eftersom det håller i evigheter. Jag har Redkens schampo, balsam och inpackning - märken på hårstyling och sånt tycker jag inte är lika viktigt. Det gäller ju att prioritera - skulle man haft allt det dyraste vore man ruinerad för länge sedan! : P

image33

Min plattång från Gama är också guld värd (present från sambon såklart!) eftersom den används så ofta. Jag kände direkt skillnad på den och min gamla jag hade förut!

Kommentarer
Postat av: Olessia

låter bra :D

2008-01-24 @ 16:16:16
URL: http://www.unikaolessia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0