Jobbintervju

Jaha, då har man fullföljt sina husmoderliga plikter och dammsugit för dagen :P Det är inget vidare kul om man säger så, men samtidigt älsklar jag att ha det rent och nystädat. Dammsugningen är nog det värsta, allt annat går ju av bara farten!

Det som står på schemat för idag är jobbintervju. Nu känner jag mig helt lugn men stunden precis innan man ska ge sig iväg är alltid lite mer pirrig. Skulle även ha träffat en kompis men pga förhinder blir det ingenting av. Trist, men det tas igen en annan dag! Kanske blir det en sväng in till stan, måste verkligen köpa en bra hårborste. Åhlen's eller Kicks har väl något som kanske kan passa.

Och lilleman var inte helt oväntat en aning sur idag på morgonpromenaden. Anledningen var att det regnade och jag krängde på honom hans lilla regntäcke. Jag vet inte om det var vätan eller det faktum att han tycker det är förödmjukande att visa sig ute i kläder som var värst :P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0