Hundpromenad

Idag på morgonpromenaden var det riktigt skönt väder, nästan vårigt på något sätt. Solen sken och det var vindstilla och lite lagom kyligt. Det lämpar bra för en härlig långpromenad sedan. Det tycker lillen om. Det värsta han vet är regn och blåst, då blir det oftast bara en snabbis ut för att genomföra det nödvändiga, och sen in så fort det går igen!

Det gäller att ta tillvara på de fina dagarna. Man mår genast lite bättre när man varit ute i solskenet och fått frisk luft. Jag kom att tänka på igår när jag såg på Outsiders, en tjej led av spelmissbruk. Hon spelade World of Warcraft på datorn, och när det var som värst sov hon bara två timmar per natt. Hon var aldrig ute, hann inte laga mat utan livnärde sig helt på godis, umgicks med pojkvännen via spelet osv.

Det låter ju helt otroligt! Tänk att leva på det viset. Hon träffade pojkvännen ca 2 ggr i månaden och när de väl sågs satt de bara framför spelet. 

Så här mysigt hade lillen det i solen på en vårpromenad förra året. Han tycker det är så skönt att slippa kopplet, busade och hade sig!

image29

Kommentarer
Postat av: Blackpanther

Tycker du skall läsa min blogg kanske du får en förklaring...

2008-01-22 @ 17:28:45
URL: http://blogg.aftonbladet.se/574
Postat av: MissMimmi

Härlig bild! :) kram

2008-01-22 @ 18:25:30
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Becci

Oh, vilken mysig bild :)

2008-01-23 @ 11:17:26

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0