Händig man

Första dan på jobbet gick finemang! Jag var otroligt nervös innan, så det var skönt när man väl var på plats och kunde börja. Dagen gick otroligt fort, har aldrig jobbat någonstans förut där timmarna gått så snabbt! Och det är ju positivt såklart. : ) Bonus också med en timmes lunch, då hinner man hem för att kasta i sig lite mat. Jag gillar att komma ut en stund mitt på dagen, att sitta på kontor en hel dag gör lätt att man känner sig lite seg.

På hemvägen kunde jag också gå inom och hämta mitt H&M-paket. Den organiska koftan var jag först lite tveksam till men lutar nog ändå mot att jag behåller den. Tyckte först den satt lite löst (medium)  men ändrade mig sedan. Resten av kläderna satt väldigt bra i alla fall. är så jobbigt när man är tveksam.

Största överraskningen stod ändå sambon för idag! När jag kom hem stod det en helt ny byrå jag aldrig sett förr i vår hall. Igår kväll kikade vi lite på en byrå i ek på internet och bestämde att vi nog skulle köpa den. Med detta i åtanke hade han åkt inom och köpt den idag, skruvat ihop den och allt! Han är för gullig. : ) Den var jättefin faktiskt.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0