Frustration!

Ibland går det inte riktigt som man tänkt sig. Jag hade planerat så finurligt tyckte jag och var nöjd när jag skulle ta itu med en av dagens uppgifter: dammsugningen. Dock visade det sig att den inte fungerade riktigt bra och jag förstod att det var dags för det jag fasar för mest när det gäller städningen: tömma behållaren där all smutsen samlas. Tanken att det visst skulle vara fiffigt att slippa dessa ständiga dammsugarpåsar vid inhandlandet, har sedan långt tillbaka istället förbytts till irritation!

När det så blev dags att försöka lirka tillbaka den här lilla plastbehållaren var då allt gick snett och tålamodet brast. Det krävs ett mycket speciellt handlag med den lilla envisa maskinen, något som tydligen bara min sambo har! Så det hela slutade med diverse förbannelser, en dammsugare i fyra delar, damm yrandes överallt och ett ostädat golv som i slutändan var smutsigare än det var från början! *suckar*

Dags för en ny kanske?



image20
Ge mig!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0