Fransk manikyr

Hade tänkt vara duktig idag och göra i ordning mina naglar, bort med det vita nagellacket! Ville ju testa något annorlunda men, mja, det görs nog inte om. Fransk manikyr har varit favoriten länge! Särskilt fint när man har lite längre naglar.

Det vita lacket jag har är superbra - faktiskt sambon min som köpte det åt mig! Från Nivea, annars är favoriten inte helt otippat Mavala.

Slutligen, döm om min besvikelse när jag upptäckte att jag inte hade någon bomull att ta bort nagellacket med. Irriterande när man äntligen ska göra slag i saken! Nåväl, i morgon ska det inhandlas.

image17


Inte mina naglar på bild dock!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Så snyggt med fransk manikyr... Jag kan inte ha det pga av mitt jobb:( Ha en skön kväll!

2008-01-15 @ 19:00:40
URL: http://CarolineAnnaMaria.blogg.se
Postat av: Mimmi

Ja låten som Bethany gör med Tylor Hilton som heter "When the stars go blue" är jättebra! Sedan gillar jag hennes låt som heter "Halo" med :)

Fransk manikyr är så snyggt! Marcus mamma gör ju naglar och jag hade det i våras men efter att jag tog bort dom så har jag vant mig vid korta naglar och nöjt mig med bekvämligheten :P
Kram

2008-01-15 @ 20:04:38
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Mimmi

Hej! Hur går det med ditt jobbletande? När jag läste hallandsposten i morse så hittade jag en annons om att låsservice söker en kontorist, deltidstjänst, och jag tänkte genast på dig. Det enda kravet var att man skulle kunna bokföring, det har väl du läst? :) Kram

2008-01-16 @ 08:39:49
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Anna

Svar: Tack för ditt svar om tv programmet! =)

Tyvärr hann jag inte se det eftersom att Isabella strular om kvällarna nu, det är så mycket för henne nu stackarn! =/

Men vilken kanal går det på om jag skulle hinna idag? =)

2008-01-16 @ 08:41:57
URL: http://moranna.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0