Dammsugar-trubbel och shopping

Dagen började inte så bra.

Vi bestämde oss för att åka iväg till butiken där vi köpt vår dammsugare för att reklamera den. Jag hade fått för mig att det gick trots att det redan gått ett år, jag menar - köper man en dammsugare för närmare tusen kronor förväntar man sig att den fungerar längre än så! Men uppenbarligen gick det inte.

Besvikna vände vi hemåt och sambon fick ta sönder och fixa, rengöra och undersöka. Nu fungerar den åtminstone bättre, får väl se hur länge det håller i sig. Jag vågar inte pilla med den åtminstone, den är alldeles för tekniskt avancerad och lynnig för att jag ska försöka mig på något. Tömma dammsugaren borde trots allt inte vara så svårt.


I den där skämtbutiken vi köpte den tänker jag då inte handla igen!

Nu gäller det att göra dagen bättre! Klickade hem lite varor från H&M, bland annat den organiska, bruna långkoftan som jag sett ganska mycket av. Jag tyckte genast om den!

Och till middag ikväll blir det tacos-paj, den bästa jag ätit. Mums!

Kommentarer
Postat av: Fröken D

mm så gott! jag åt tacospaj igår:) ha det gott

2008-01-20 @ 17:08:14
URL: http://mjaomjao.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0