Besvikelse

Var som sagt på introduktion för ett jobb nu under eftermiddagen!

Dock blev jag en aning besviken. Kanske var förväntningarna lite för höga. För det första var hon som skulle hålla i introduktionen 20 min sen (vilket hon även var på intervjun!). Kanske stör det mig extra mycket eftersom jag hellre är 20 min för tidig själv! Men visst kan saker köra ihop sig ibland så det måste man ju ha förståelse för.

Det som mest gör att jag tvekar är att villkoren var sämre än vad jag först fick veta på intervjun. Därför är det nu meningen att jag ska fundera på det här i några dagar. Skrev inte under några papper idag i alla fall. Jag är själv tveksam till om jag är rätt person för den här typen av jobb.

Imorgon ska jag på en annan intervju! Hoppas det verkar mer lovande.

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tråkigt att det inte var som du tänkt dig :/
Vad är det för intervju du ska på idag, om man får fråga? :) Kramkram

2008-01-10 @ 09:36:15
URL: http://missmimmi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0