Bebis på g?

image24Eva Longoria på språng!

Hon har förnekat bebisryktena som varit i farten. Med tanke på babyboomen i Hollywood är det kanske inte så konstigt att hon förmodades vara del i karusellen.

Det måste vara något av det jobbigaste med att vara så känd; minsta lilla antydan till mage och genast är det bebis på gång! Dröjer det tvärtom alldeles för länge då måste det vara något annat som är fel.

Vad vet vi om deras privatliv egentligen, vad kändisarna har för problem, drömmar, förhoppningar och mål här i livet? Det enda man kan göra är att spekulera.

Jag tycker i alla fall att hon ser väldigt bra ut! Den där väskan hade jag gärna tagit hand om... = )



Bild från

Kommentarer
Postat av: Nina

tack så jätte mycket :D jag är verkligen nöjd :)

2008-01-19 @ 16:00:53
URL: http://nicaah.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0