Bästa serien genom tiderna?

Jo det måste det vara, i alla fall en av dom!

Det är självklart Friday Night Lights jag pratar om.

Den är så otroligt bra att jag inte förstår att den inte slog bättre i Sverige. En faktor kan vara att amerikansk fotboll inte är lika stort här som i USA, men den handlar ju om så mycket annat också! Det lite speciella sättet den är filmad på bidrar stort till den autentiska känslan som finns i serien.

Synd bara att inte fler upptäckt FNL. Jag vet knappt någon som följer den förutom vi!




Kommentarer
Postat av: Evelina

åh en chihuahua har jag alltid velat ha, men fredrik vill gärna ha lite större =)
vad fick ni ge för er?

2008-01-11 @ 13:32:29
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0