Tonårsgraviditet

För ett tag sedan såg vi filmen Juno, en komedi, (med bland annat Jennifer Garner i en av rollerna).

Den handlar om en sextonårig tjej (Juno) som blir gravid. Pappan till barnet, hennes killkompis, låter henne själv ta beslutet om vad hon ska göra. Hon funderar på abort men väljer ett lite annorlunda beslut -att adoptera bort barnet till ett äldre par.

Filmen var faktiskt bra, lite speciell humor. Jag tycker inte riktigt att den liknar någon annan film jag sett men är klart sevärd!

image35

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Den filmen skulle jag vilja se :)

Jag har sett oth nu! Guud vad det slutade spännande! Säg till när du också har sett det så ska jag berätta om mina aningar ;P kram

2008-02-13 @ 16:46:27
URL: http://missmimmi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0