Tågbiljetter till USA-resan

Eftersom det nu är ganska exakt ett halvår kvar till USA-resan så tror jag nästan att det är dags att boka tågbiljetterna också! Jag har för mig att det kan kan göras ungefär 6 månader i förväg... Är inte direkt någon van tågresenär, men det löser sig nog!

Vi åker ju ifrån Kastrup i Köpenhamn så det blir väldigt smidigt att bara glida in där på flygplatsen. Tror att det är säkrast med ombokningsbara biljetter, man kan ju aldrig veta om något ändras i tidtabellen. Jag måste verkligen försöka att inte oroa mig för mycket inför resan, jag har en tendens att göra det! Jag vänder och vrider på allting i en evighet och tänker bara på allt som kan gå fel. Inte bra!

Jag kommer ihåg när vi var inne på resebyrån och bokade resan i oktober eller november, då kändes det som om man planerade för en evighet framåt i tiden. Och nu är det bara ett halvår kvar. Även om det känns länge så tror jag tiden kommer gå fort tills dess, brukar ju vara så! Plötsligt är dagen bara där då det är dags att ge sig iväg.

Filmen igår (An american haunting) var förresten riktigt bra! Den kan jag rekommendera för er som gillar spänning! Många skrämselmoment där jag hoppade till ordentligt och nästan tyckte det var lite obehagligt haha. Ändå är jag inte den mest lättskrämda! Samtidigt var slutet oförutsägbart, det gillar jag.

Kommentarer
Postat av: ElinAlexi

Åh, vart ska du åka ? :) Jag ska kanske åka till Hawaii till hösten :)
Ha d fint!

2008-02-25 @ 12:28:19
URL: http://dreamlandet.blogg.se/
Postat av: ElinAlexi

Åh, det låter helt underbart :) Hoppas ni får det bra!

2008-02-25 @ 12:35:21
URL: http://dreamlandet.blogg.se/
Postat av: evelina

åh vad kul med usa! vad ska du göra där?

2008-02-25 @ 17:00:46
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0