Shopping

Kära syster är hemma från studentstaden nu över helgen. Vi ska ta en sväng in till stan för lite födelsedags-shopping (inte till mig dock : P). Hoppas att vi kan hitta något fint! Det är verkligen roligt att handla till andra om man hittar något som man känner passar perfekt.

Funderar för tillfället på om jag ska mejla Strawberrynet igen om den där tullavgiften... De sade att det kunde ta ett par veckor innan pengarna hade kommit in på kontot, men det känns som om jag väntat länge nu! Bäst att höra vad de gjort av dem. Ska man betala så mycket i avgifter lönar det sig ju inte att beställa därifrån, då hade jag lika gärna kunnat gå in till stan.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0