Sanna Nielsen

Av alla bidragen igår på Meldoifestivalen så tycker jag att Empty Room var den absolut bästa! Hon har otroligt bra röst. Man tror knappast att hon är så ung som hon är (född 84). Sanna Nielsen har hunnit med mer än de flesta och ger på något sett ett vuxnare intryck.

Var förresten bra att Carola inte gick vidare direkt! Hon tror att hon är någon slags gud i sådana här sammanhang. Tycker inte ens att låten, One love, var särskilt bra. Och vi behöver väl inte ens nämna kebabpizzan...! Eller Razborka! Undrar hur de väljer ut bidragen. Att döma av hur startfältet såg ut kan de inte haft många att välja bland.

Men ändå tycker jag att resultatet för ovanlighetens skull blev oväntat rättvist!

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Ja det hade varit kanonkul! :D Får bli om nåt år så att man hinner spara ihop lite pengar ;)

Vad tyckte du om intervjun i nyhetsmorgon då? Jag såg inte den. Pallade inte stiga upp ^^. Troligtvis går det att se på internet nu i efterhand ändå :)

Kramar

2008-02-17 @ 13:12:54
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Svar: Ja, jag har precis sett det nu! Haha det var som du säger, kaxig bella och bra stina :) men fy vad jag störde mig på den där ointressanta mannen som tyckte han var så bra ^^.

2008-02-17 @ 15:46:14
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: daniela

Håller totalt med! carola borde ta ner sig själv på jorden!

2008-02-19 @ 20:29:10
URL: http://daniela2008.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0