Retligt...

Att ha trådlöst tangenbort och mus är väldigt bra - åtminstone när det fungerar! Har hållt på och försöka få dem båda att funka ett bra tag nu men det vill sig inte. Och batterierna är det inget fel på heller. Det går bara att ha en igång i taget. När man försöker ansluta den ena lägger den andra av och vice versa!

Frustrerande när man vill blogga! Det har alltså tagit ganska rejält på viljestyrkan och krävts många byten mellan mus och tangentbord för att komma så långt som till att skriva detta inlägg. Men man måste ju ventlilera sig på något sätt haha!

Jag får nog ta och försöka lugna mig med en kopp te och vänta på att den överlägset bästa teknikern i hushållet ska komma hem från sitt jobb och rädda mig från detta missöde!

UPDATE: När den mest tekniske av oss båda kom hem från jobbet ordnade han med felet på ca 2 sek genom att trycka på en knapp. Kommentarer är överflödiga...

Och så är jag ledig imorgon och på fredag. Både på gott och ont. Klipptid redan inbokad för morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tack så mycket för tipset, men min kompis hjälpte mig igår ! :D

Hoppas du får en bra dag :)

2008-02-20 @ 16:58:01
URL: http://hsomihg.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0