Resten av designen...

Än en gång är man hemma på lunch.. jag tycker verkligen att det är otroligt skönt att komma hem en stund då och få en paus från jobbet! Men imorgon är jag tack och lov ledig. Kom på att det är sportlov nu. Känns som evigheter sedan man hade lov själv... Märkligt vad man kommer ifrån allt det där när man slutar skolan.

Lite annorlunda väder idag, dimmigt och kallt. Blev ingen långpromenad med lillen direkt, han tycker inte om att vara ute när det är så kyligt om tassarna.

Får se om jag hinner ordna med resterande delar av designen i kväll när jag slutat jobba. Är ju lite trixande hit och dit men jag tror jag vte hur jag vill ha den. Roligt när resultatet blir bra också - då känner man sig nöjd! Och på TV ikväll är det som bekant Gissip Girl. Jag längtar! OTH sänds ju ikväll i USA som det får man väl inte se förrän imorgon. Det är så spännande, vill se det nu!

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Hej! Jag har inte planerat in något speciellt mer än att jag ska klippa mig i morgon och att jag måste plugga någon dag! Vad ska ni hitta på i helgen? Hade varit trevligt att bjuda hem er någon dag :)

Ja det är roligt med lite folk i bloggen :) Annonserna har varit där hur länge som helst :P men jag tjänar inget på dom..

Ja gud vad spännande det ska bli att se nästa avsnitt av oth! Längtar :D

Kramar

2008-02-19 @ 19:33:57
URL: http://missmimmi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0