Redken

När jag var hos frisören så tipsade hon om en leave-in-produkt som även fungerar som värmeskydd från Redkens Extreme- serie. Anti-snap heter den. Tror att det kanske vore värt att testa med tanke på att man använder platt-tången ganska mycket! Och vad jag har upplevt själv så är Redkens produkter de bästa.  Dyra, men dryga!

Min frisör sade att hon inte använder något  annat märke än Redken (ok, hon är kanske lite partisk haha) och tipsade även om att jag borde passa på att köpa på mig en massa av deras produkter vid min USA-resa eftersom de bara kostar ungefär hälften så mycket där! Det låter ju bra. Hon erbjöd sig även att skriva en lista på exakt vad jag bör köpa. Så snällt!

Just nu funderar jag på om jag ska beställa den där leave-in-produkten... Man vill ju gärna ta hand om håret när det är nyklippt, särskilt om det är på utväxt!

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Hahahaah jag kan inget annat än hålla med! Nannyn har blivit så taskig! Jag gillade henne i början och trodde hon skulle hålla sig undan, men sen blev hon en helt annan person :/ men jag tror inte att nathan gör något dumt!

Jaaa det måste bli lucas o peyton! Hehe men det blir det förhoppningsvis någon gång i denna säsongen :) Den här Lucas-Lindsey grejen påminner lite om Keith- Jules som ju inte slutade så bra! ;) spännande är det i alla fall!

kraam

2008-02-21 @ 22:19:02
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Svar: Ja det var bra av honom!

Okej, det såg ut som att du hade lagt i lite mörka slingor :)

Japp nu är jag hemma.. blir inte så mycket mer blogging idag :P ska sova nu! Godnatt! Kram

2008-02-21 @ 22:31:56
URL: http://missmimmi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0