Private Practice

Ännu en dag med underbart vårväder! Synd att man suttit instängd på ett kontor bara... Var så skönt och soligt ute på lunchen så jag hade gärna stannat utomhus.

Att det är Alla hjärtans dag har väl ingen missat. Det mystiska paketet från igår innehöll överraskande nog presenter till mig! : D Underkläder från D&G. Blir man glad eller vad! Jag blir bara "överröst" med massa lyxiga märkesgrejer av min sambo. Bortskämd eller vad?! Och nnu när jag kom hem stod det vackra rosor på bordet och choklad.

Ikväll börjar ju den nya serien, Private Practice, en spin-off från Greys Anatomy. Addison Sheperd flyttar till LA och börjar på en klinik där istället. Synd att hon lämnar Greys, men kanske blir att man ser den ändå. Lite nyfiken är man ju allt!

Kommentarer
Postat av: frida

Mysigt med choklad och rosor.:)

2008-02-14 @ 17:33:05
URL: http://fwestberg.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Svar: Ska ni till thailand i december?? Det visste jag inte :P vart ska ni? Har ni bokat? Vi åker i november.. så man får vänta ett tag till :P

Ang. oth så visade ju Lindsey ringen för peyton precis i slutet men min teori är att det är hon själv som rotat i hans grejer och hittat den och sedan frågat Lucas vem den var till, och att han då sa att den var till henne för att han inte vågade annat i det ögonblicket. Skulle tro att det var så men det får vi ju se nästa gång :) spännande!

kram

2008-02-14 @ 18:44:13
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Svar: Haha men vad synd att vi inte är där samtidigt då! Vi ska också till Patong och är där mellan 12-27 november :P Ja har aldrig varit i thailand men det ska bli en upplevelse! Bättre än turkiet ;)

När skulle ni till usa?

Kraam

2008-02-14 @ 19:10:27
URL: http://missmimmi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0