Nagelpyssel

Kände mig pysslig igår kväll och tog tag i något som försummats på sistone - mina naglar! Det är det lättaste sättet att se på mig om jag är stressad haha, då är de inte målade (om de ens är det!) med någon större omsorg. Gjorde fransk manikyr eftersom det är det jag trivs allra bäst i. Dock kräver det ju en aning mer pill och koncentration än något annat för att det ska bli bra.




Underbart med ledig dag förresten! Vaknade på det bästa sättet man kan göra - alldeles av mig själv utan ett skrikande alarm! Så fort lillen märker att man vaknat till liv och knappt hunnit öppna ögonen kommer han farande som en raket och slickar en över hela ansiktet och är på ett fasligt bushumör samtidigt som den lilla svansen viftar som om den ska gå av! Han är för söt, och det går inte att bli annat än glad över den uppskattning han ger en.

Nu blir det lite fixande här hemma, sen ska jag sätta mig ner och titta till designen lite till. Man blir ju aldrig klar känns det som!

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Ja man lär sig hela tiden nya saker, det gör jag fortfarande med :)

Okej vad synd! För lördag kväll var den enda dag vi hade tid på i helgen. Men kanske nästa helg igen då :)

Kraam

2008-02-20 @ 11:29:41
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: MissMimmi

Svar: Tack så mycket! Jag har klippt mig på alla möjliga ställen, men på senaste tiden har jag provat på nästan alla som jobbar på Lockcenter ^^. Idag hittade jag en tjej som jag vill fortsätta att klippa mig hos framöver, Nuray heter hon :) Therese som jobbar där är också duktig :)

Man kan kolla vilka tider som finns lediga och boka via internet här http://lockcenter.se

Vart klipper du dig?

Kram

2008-02-20 @ 12:51:52
URL: http://missmimmi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0