Lunch

Är hemma på lunch för tillfället. Sov otroligt dåligt inatt, massa konstiga drömmar de få stunder jag väl somnade. Med tanke på att jag måste sova bra (helst7-8 timmar!) för att inte gå omkring som en zombie så har jag väl inte de bästa förutsättningar för en lyckad dag på jobbet...

Det var verkligen skönt att komma ut en sväng i solen, och inte minst när man kommer hem och möts av något så gulligt som lilleman i dörren. Han är glad (nästan alltid iaf haha) över att se en! Till skillnad från många av de surpuppor man pratat med i telefon idag.. Är så trist när folk är så otrevliga. Jag försöker alltid vara glad själv och då är det roligt om andra är likadana.

Nu är iaf halva dan gjord och det är bara att försöka vara peppad för eftermiddagen också! Lyssnar för närvarande på Keane. Har inte gillat den direkt förut men nu har jag faktiskt upptäckt att de är bra! Gillar särskilt Your eyes open från albumet Hopes and fears - den är bra!


Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Svar: Tack så mycket! Jo det tar ju lite tid men sen har jag ju haft oerhört mycket tid nu när jag har varit sjuk.

Förkylningen börjar bli bättre nu som tur är :) känner mig lite halvgroggy men inte alls som jag gjort de andra dagarna!

Hoppas det är bra med er annars! Kram

2008-02-18 @ 13:49:23
URL: http://missmimmi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0