Ledig onsdag

Härligt att vara ledig mitt i veckan! Sedan är det bara två dagar till så är det helg igen! : )

Drömde något otäckt i natt. En massa konstigheter faktiskt. En av mina framtänder hade blivit jättetunn och delat sig på längden. Läskigt värre. Jag har nog någon sorts besatthet av mina tänder. Är så rädd för att behöva gå till tandläkaren och få hål och liknande så jag gör allt jag kan för att hålla dem friska! Och det är väl bra...

Hämtade förresten posten nyss och det låg något mystiskt paket i brevlådan som jag inte har någon aning om vad det kan vara... Finns ingen form av avsändare heller. Återstår väl att se vad det är när sambon kommer hem. Vi har väl inte beställt något vad jag kan minnas.

Annars har vi fullt upp med att fixa med en hemsida. Riktigt roligt. Jag har gått från att ha noll kunskaper om sådant där till att lära mig mer och mer!

Nu väntar jag bara på att det ska bli dags att träffa en kompis i stan. Måste ha nya jeans! Och kanske någon kofta eller något...

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Hej! Åh vad bra att du sa det! Jag trodde inte att det skulle sändas förrens ikväll, men nu är det redan på nedladdning kan jag lova ;D Yeehoo! kraam

2008-02-13 @ 13:20:39
URL: http://missmimmi.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0