Gossip Girl

Äntligen hemma från jobbet! Förmiddagen gick uselt - humöret var inte på topp då kan jag lova. Lyckligtvis blev eftermiddagen bättre, så  summeringen av dagen blev ändå positiv till slut. Det är skönt när man kan gå från jobbet och själv känna sig nöjd!

Ikväll är det ju naturligtvis Gossip Girl. Serien har ju länge varit ett stort samtalsämne i bloggosfären, men det var inte förrän den började sändas på femman som vi fick för oss att kika. Och vi blev positivt överraskade! Nu är man helt fast. Gäller bara att avhålla sig från att ladda ner de resterande avsnitten från nätet. Jag vill gärna ha något att följa på TV också. Den är i alla fall superbra!

Blake Lively som spelar Serena ser otroligt bra ut. Såg till min förvåning att hon även var med i The sisterhood of the traveling pants, och även i uppföljaren (ok, snittålderna för att se filmen var kanske ganska låg men jag gillar sådana filmer : P).Självaste Alexis Bledel/ Rory Gilmore är med - måste ses! Blev också ganska förvånad när jag läste att Blake Lively är relativt ung, född 1987. Trodde av någon anledning att hon var äldre...

Kommentarer
Postat av: MissMimmi

Är hon bara 87:a? Jag trodde att hon var mycket äldre!

Svar: Ja OTH blir bara bättre och bättre! Väntar med spänning på avsnittet som kommer ut härnäst :D

2008-02-12 @ 19:06:17
URL: http://missmimmi.blogg.se
Postat av: Anna

svar: Haha, aa men vissa dagar är bloggen livet ju! TYP! ;o)

2008-02-12 @ 21:18:07
URL: http://moranna.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0