Ett köp åtminstone!

Det blev en snabb tur i stan. Hade förväntat mig mer ståhej på bokrean, men jag tycker inte alls att där var mycket folk. Var värre förr! Många beställer väl helt enkelt via nätet istället, smidigare så. Och så värst billigt var det inte heller. Jag hittade åtminstone en bok; Jane Eyre av Charlotte Brontë. En riktigt klassiker.  Jag älskar sådana böcker!

Nu blir det att ta det lugnt resten av dagen, vädret är som sagt inte det bästa. Fick dra ut lilleman med sin regnjacka, vilket han inte alls tyckte om. Ibland låtsaskissar han bara för att få komma in snabbare, men det tricket fungerar inte nu längre!

Kommentarer
Postat av: evelina

åh vad kul med bokrean! vill med =) folk kanske tänker att det är lugnare om några dagar o så blir det rusning då istället =)

2008-02-26 @ 16:51:18
URL: http://evelinastrand.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0