Elle-galan

Elle-galan går ikväll på femman med start kl 7. Blir väl att vi kikar lite på den. Sedan är det I en annan del av Köping. Känns nästan som om man inte gör annat än planerar TV-kvällar haha! Men det är så skönt att bara ta det lugnt på kvällen när man är klar med alla bestyr. Idag har vi varit flitiga och hunnit med mkt tack vare att vi gick upp redan kl 9!

Nu väntar jag på kaffe, då ska jag bli bjuden på hemmagjord sockerkaka. Sambon är så pysslig av sig, jag blir bara bjuden på en massa gott!

Lite segt att det är måndag imorgon. Men när veckan väl tagit fart så går den undan, och vips är det fredag igen! Jag hade verkligen behövt boka tid för en klippning, var ett tag sedan sist. Blir dock nog inte denna veckan, kostar ju rätt mkt och jag vill inte lägga de pengarna just nu känner jag. Känns som att man bara vill spara allting till USA-resan, i Thailand kommer det ju inte gå riktigt så mycket eftersom allt är så billigt där!

 Ja, ja, dagens I-landsproblem kan man väl kalla det - hur man bäst ska spendera sina slantar!



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hejsan! Tittade in på din blogg nu! Tyckte det var på tiden! Du har alltid tur och får en massa presenter tycker jag =P haha

2008-02-17 @ 22:12:52
Postat av: Therese

Madeleine: ja det var på tiden! Du får väl gå in och läsa med jämna mellanrum och följa mitt liv nu när du bor så långt härifrån haha! :P

2008-02-18 @ 12:29:47
URL: http://tezzas.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0