Bokfynd

Varken jag eller lillen var väl särskilt överförtjusta när det var dags för morgonpromenaden idag. Regnet öser ju ner! Man ser verkligen hur hemskt lilleman tycker att det är när han motvilligt tar små, små steg framåt bara. Stackarn, i förhållande till hans storlek så är ju vattenpölarna enorma!

Jag ändå trotsa regnet och bege mig in till stan för att undersöka bokrean som startat idag och sedan fika. Hoppas att man kan hitta någon bok åtminstone, Stephen King eller Dean Koontz är siktet inställt på. De har varit mina favoritförfattare sedan jag var ganska liten. Läste nog min första Stephen King-bok när jag var ungefär 12 år och sedan dess har jag varit fast! Sedan har det naturligtvis tillkommit en hel del andra författare också, finns så smånga bra!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Ja verkligen, börjar ju bli trött nu =/

2008-02-26 @ 11:10:40
URL: http://charlotte87.blogg.se
Postat av: Sweet 16´s blogg

jaa, de var supertråkigt, de känns som de inte lyssnar på en, och de gör en super irriterad. Gud va avis jag är på dig som hittat DIN frisör, men de känns så jobbigt, ja prövar alltid nya frisörer å har säkert haft 20 olika å de lika dåliga varje gång, stackars mitt hår rättaresagt. hehe . Kramar!

2008-02-26 @ 15:11:33
URL: http://performance.blogg.se
Postat av: emma

va med i mina tävlingar!
det är för hundägare.
den ena tävlingen är en svart tuff tröja för små raser som din med en döskalle på..det enda du behöver göra är att skicka bilder på han [email protected]
och sedan den andra tävlingen är ett bling bling smucke till vovvens halsband!

2008-02-26 @ 15:16:52
URL: http://www.enlitentax.blogg.se
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Ja jag har haft fullt upp med två designer men de är nu klara :) Däremot har jag nu fått ett specialuppdrag från skolans rektor, som hört rykten om att jag är duktig på webdesign, att skapa en blogg/hemsida åt NV elverna och lärarna på skolan :) Och jag ska få betalt för det! Roligt :D

Hittade du någon bok på bokrean? Kram

2008-02-26 @ 15:19:17
URL: http://mimmisdesign.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0