Lördag!

Vi började dagen med en lång sovmorgon - ändå till kl 11! Gillar egentligen inte att sova alltför länge, särskilt inte när det var så kvavt som i vårt sovrum när jag vaknade. Man känner sig nästan lite tung i huvudet. Bättre blev det dock av kaffe och långfrukost framför TV:n. Sedan behövdes det nog lite extra sömn efter en intensiv vecka. Imorgon får vi nog satsa på att komma upp i tid. På kvällen ska vi dessutom bjuda på middag :)

Efter frukost blev det en tur till stan, förberedelser för resan och så. Jag som egentligen inte ska handla innan vi åker köpte faktiskt lite på Gina Tricot :) En svart, jättesöt tunika ("My solid tunic" hette modellen) och dessutom en lång, grå tröja med mudd ner till, bred urringning och lite "pösigare" upptill. Båda kommer bli snyggt til leggings och bra till flygresan tänkte jag. Inte kan man sitta i jeans i mer än 15 timmar! Det ska helst vara något bekvämt. De där flygstolarna brukar inte vara de bekvämaste på långflygningar, haha.

För övrigt tycker jag att G.T har fått in supermycket snygga kläder - särskilt de härliga koftorna. Många man gärna kan tänka sig att värma sig med nu till hösten.

Efter shoppingen var vi iväg och handlade mat och andra förnödenheter, och när vi kom hem fanns det tid för en riktig stor-rengöring här hemma. Behövligt!  Nu tar vi det lugnt efter vår 1-timmeslånga promenad med lilleman. Härligt! Det gäller att passa på att njuta av lördagen :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0