Ledig!

Äntligen helg!

Har vilat en del eftersom jag var supertrött efter den här veckan så många dagar jag jobbat över. Hoppas det blir aningen lugnare de två kommande innan vi åker nu.

Kikar med ett halvt öga på OS, har inte blivit mycket av den varan då jag jobbat, men sedan får jag villigt erkänna att jag inte är intresserad precis :)

Ikväll blir det filmmys, V's val som omväxling. Har sett många jag önskat på sistone, haha. The Holiday och PS I love you, som båda var fruktansvärt bra! Och imorgon blir det nog en sväng in till stan.

Kommentarer
Postat av: Erika

jamen visst är det bra med komp =) älskar the holiday, så mysig film!

2008-08-15 @ 20:33:36
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0