Helgen är nära

Vi sitter här hemma och myser i soffan. Sommaren har inte riktigt kommit tillbaka till oss ännu. Kikade in på väderutsikterna för San Francisco och Vegas - ca14-15 grader resp 35-40! En viss skillnad... Samtidigt är det inte just sol och bad som hägrar direkt, mest shoppingen haha.

Nu är det nästan bara två veckor kvar...

Var faktiskt smart och växlade in lite mer dollar dagen innan den började gå upp igen :) Så att vi vet att vi kommer handla billigt!

Har blivit otroligt mkt jobb på sistone, många timmars övertid. I tisdags jobbade jag från 8 på morgonen till 8 på kvällen, alltså 12 timmar. KÄnde mig lite lagom mör efter det passet! Men det känns så väldigt skönt att man trivs på jobbet. Dagarna flyger iväg. Dock blir det såklart skönt med lite ledigt...  Blir svårt att vara ifrån vår lille Nalle ( som ligger utsträckt här i soffan bredvid mig och snarkar just nu).

Härligt med fredag imorgon i alla fall, alltid lite lättare att stiga upp på morgonen då :) Jag hoppas att den nya selen som vi beställt till lilleman kommer också. Den var både fin och praktisk. Lätt att slinka inom på lunchen eftersom butiken ligger aldeles bredvid jobbet!

Kommentarer
Postat av: Evelina - newlywed <3

ååå vad roligt att åka dit! har det varit planerat länge?

kram

2008-08-15 @ 10:11:41
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Erika

sv. tack =) jobbigt med mycket övertid, men jag får hopas du får en härlig helg nu!

2008-08-15 @ 14:04:56
URL: http://onechicmama.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0