Förändring

Nu kan vi äntligen ta det lite lugnt här hemma! Har varit fullt sjå med ommöblering och städning så nu är det en viss skillnad kan jag tala om...

 Vårt vardagsum är ändå ganska stort (nåja) men med den tidigare möbleringen gjordes rummet inte alls rättvisa. Och TV:n gick inte att flytta eftersom HTPC'n skulle vara ansluten till nåt nätverk... (datorer är inte min grej, helt och hållet V's område). Men idag när vi var i stan så handlade vi något kort till datorn som gjorde den trådlös, och i vilket fall löste det sig så att vi kunde möblera om som jag ville :D

Vi gick in för att handla teknik (plus en väska/ett skydd till hans iPhone), men jag kom dessutom hem med en topp också;  en svart/vit randig sak med guldknappar från Gina Tricot. Ska egentligen inte handla så mycket innan vi åker iväg, fast ibland kan man allt få rucka lite på reglerna :) Köpte också två par sandaler häromdagen för 50 kr /st (fynd!) på Skopunkten (då V handlade ett par och snäll som alltid lät mig få ett par gratis). Sökt igenom hela stan efter något passande men där var ganska utplockat, höstskorna börjar ju komma in. Var i akut behov av sandaler och det kan ju vara ganska bra för resorna vi ska på nu.

Nu slappar vi bara lite i vårt om-möblerade vardagsrum och lyssnar till Coldplay (har faktiskt börjat gilla dem nu, jag som var så anti först!) medan de ljumma vindarna drar genom lägenheten. Skönt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0