Vårvärme

Vi har varit ute och promenerat en sväng med lilleman i det härliga vädret! Vi hade tur när solen bestämde sig för att återvända till oss idag :) Jag blev positivt överraskad av att det var så varmt ute, rena rama vårvärmen. Jag tror att lillen njuter lika mycket som vi när vädret är så skönt. 

Vi blev otroligt sugna på grillat igen bara, tyvärr har den inte kommit fram än i år och den är inte heller av den bästa sorten. Känns lite bökigt med stor grill när man bor i lägenhet. Istället blir det rostade ugnsgrönsaker och stekt kött, men det gott det med :)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Tack! Det gick riktigt bra, som tur är:) Oj här har vi haft regn hela dagen lång..verkligen trist väder!

2008-04-13 @ 17:13:30
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Postat av: Sofi

Solen har tittat fram hos mig med! Lovely

2008-04-13 @ 19:08:10
URL: http://sofisvarld.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0