Varmt

Jag kan inte förstå att det är så varmt ute som det är nu! Nyss klagade man över vinter i april, nu är det plötsligt sommar istället (vilket vi naturligtvis trivs bättre med)! Det är riktigt bikini-väder t o m. Jag tror att det skulle hålla i sig resten av veckan för vår del - håller tummarna för det såklart. Även om jag jobbar sen så är det åtminstone bra cykelväder :D

Lillen njöt verkligen av att få springa omkring fritt utomhus i gräset idag. När man bor i stan blir det ju tyvärr mest koppel. Man förstår att de väl njuter när de slipper det ibland, och vi får passa på när det går.

Kommentarer
Postat av: Malin

Okej, tack så mycket :)

2008-04-21 @ 14:23:00
URL: http://malincarlen.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0