Valborg

Såhär tidigt är man hemma idag - riktigt skönt! Fast samtidigt känner jag mig lite trött. Skönt att koppla av lite. Det är grått ute nu och har blåst upp ordentligt så något vidare Valborgs-väder har vi nog inte att se fram emot tyvärr. Det som varit så fint de senaste dagarna...

 Ytterliggare ett paket kom med posten idag - spännande. Kan det vara V's parfym? Hoppas det, för den luktade helt underbart! Direkt när jag kände doften så sade jag att han borde köpa den. Återstår att se när han är hemma...

Kommentarer
Postat av: Monica

Hoppas att parfymen blev bra. Jag förstår att det var skönt att sluta tidigt. Jag har några timmar kvar att jobba. Ha en riktigt bra kväll. Hälsa V!

2008-04-30 @ 19:03:58
Postat av: Felicia

Hoppas du får/fick en bra valborg!! :)

2008-05-01 @ 06:41:16
URL: http://ffeliciiaa.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0