Utmattning

Jag ligger här i soffan och är totalt utmattad av hunger, haha. Har jag inte ätit så blir jag verkligen alldeles trött och seg.

Idag är vi lite lata och beställer mat. Hoppas inte det dröjer alltför länge, de öppnar väl snart tror jag. Vi satsar nog på att dela både pizza och kycklingrulle, det är ju otroligt gott. Bra sätt när man inte kan bestämma sig för varken det ena eller andra (ett av dagens mes kritiska I-landsproblem)!

image486


Söndagar är väl för övrigt en sån där pizza-dag, då många inte orkar ställa sig och laga mat utan istället gör det bekvämt för sig och ringer ett enkelt samtal... Så är det i alla fall här! Grillat är det enda jag kan tänka mig annars - verkligen något jag längtat djävulskt efter. Ännu värre när man känner lukten från grannens grill... :/

Kommentarer
Postat av: nnikis

Oh, samma här. Mat är bränsle, som man säger ;)
Fin blogg, spana gärna in min också :)
Ha en bra söndag!

2008-04-20 @ 15:33:58
URL: http://nnikis.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Söndag är latdagen, och det innbär att man bara måste beställa hem mat. Helst någon onyttig mat :P Haha..

2008-04-20 @ 15:38:29
URL: http://glooria.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0