Utmattad

Nu kan jag meddela att jag äntligen är hemma igen!

Har varit två mycket intensiva dagar. Igår steg jag upp kl 4, en timme senare åkte vi. När väl var uppe i stockholm vid 10 var det bara att sätta sig framför en dator för utbildning resten av dagen till 5. Massa nytt men intressant var det. På kvällen var vi ute och åt en riktigt god middag. Tillbaka vid hotellet kring tio kan jag meddela att jag lade mig ganska omgående!

Idag hade vi också utbildning hela dagen, åkte hemåt vid fyra-tiden. Nu känner jag mig ganska mör. Mycket mat och fika har det blivit, som alltid när man är iväg på sånt här. Ingen direkt bra kombination med en massa stillasittande framför datorn. Blir en hel del att plugga in den kommande veckan för alla på jobbet, men det blir nog bra skulle jag tro.

 Ska förresten verkligen bli skönt att sova snart. Känner mig alldeles slut. Återkommer imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aha det är därför det varit så tyst från ditt håll:) Välkommen tillbaks! Själv åker jag till Sthlm på måndag!

2008-04-25 @ 22:33:53
URL: http://accessoaren.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0