Torsdag

Godmorgon på er!

Jag har varit uppe ett tag och pysslat med lite annat här hemma. Ibland får datorn faktiskt vila sig lite : ) Natten blev inte mycket bättre än den förra. Svårt att somna, och när jag väl somnade så drömde jag en massa konstigheter. Det brukar vara ett säkert tecken på stress för min del. Det blir väl så när man har en del att tänka på.

Idag när jag vaknade kände jag mig alldeles slut. Nog för att man brukar vara trött på morgonen, men inte den sortens trötthet. Alltså kommer den här dagen nog inte att gå i många knop. Ska mest ta det lugnt bara.

Lite gnäll, men det får man väl lov att komma med ibland... Det hoppas jag ni står ut med : )

Kommentarer
Postat av: Sara

Godmorgon :) Ha en bra dag!

2008-04-17 @ 10:42:33
URL: http://bysara.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0