Svårt att förstå!

Jag har fortfarande svårt att fatta att jag har fått jobb - trodde aldrig att det skulle bli min tur! Att det sedan är tillsvidare (provanställning först såklart), heltid och möjlighet att ta med hunden är ju bara plus i kanten : ) Känns verkligen fantastiskt! Det verkar vara en supertrevlig arbetsplats med jättetrevlig personal också. Och så är det cykelavstånd.

Ååå, jag befinner mig i ett lyckorus!

Lämpligt nog blir det passande att fira med en helt ny design! Den förra var inte gammal, men jag tröttnade altför snabbt på färgerna och ville inte ha den kvar mer.

Allt känns verkligen underbart just nu - som om livet ler mot mig : )

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh GRATTIS, så skönt det måste kännas. Och sen lite ny bloggdesign på det. Det blir firande ikväll eller? :)
Jag fick göra om min blogg också eftersom halva försvann och koderna stämde inte. Hoppas det funkar nu. Stort grattis igen!

2008-04-17 @ 17:00:54
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: Jessica

Du får fira ordentligt, superkul.
Jo jag väntar också på besked, men det kändes inte så bra. Min magkänsla säger mig att det inte blev nåt den här gången. Så är det ibland!

2008-04-17 @ 17:11:27
URL: http://accessoaren.blogg.se
Postat av: Lina

Grattis :D

2008-04-17 @ 20:58:24
URL: http://youngandreckless.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0