Svar

Här kommer alltså svaren på era frågor!

Vad heter din chihuahua och hur gammal är den?
- Vi kallar honom för BB (uttalas som Bii-bii) men han heter egentligen Buster Brown, och är fyra år fyllda!

Heter din hund BB eller kallas han/hon bara så?
- Se ovan.

Hur länge har ni haft vovven?
-
Eftersom BB är omplaceringshund så har vi alltså inte haft honom sen han var valp, utan bara lite mer än ett år. Men det känns som om han alltid funnits hos oss nu, han har funnits sig väl till rätta som synes : )

Vart handlar du kläder helst?
-
Har ingen särskild favoritbutik,men jag handlar omväxlande på H&M, Vero Moda, Gina Tricot, MQ - de vanliga kedjorna kort sagt - beroende på hur deras utbud ser ut just för tillfället. Det varierar väldigt hur mycket de har tycker jag!

Bästa utestället i Halmstad?
-
Jag är nog inte rätt person att fråga när det gäller utelivet nuförtiden, haha, var ett tag sen och nu blir det ganska sällan. Myser hellre hemma framför en bra film eller umgås med kompisar. Men annars får jag väl säga Mårtenssons.

Hur mycket lägger du på kläder varje månad? Genomsnitt!
-
Det kan vara väldigt varierande beroende på inkomst och så, har ju inget fast jobb för tillfället och så. Men mellan 1000-2000 kr kanske? Inga väldiga summor.

Hur gick eran förlovning till?
-
Vi hade pratat lite om det ett tag, men gjorde inte slag i saken förrän en dag när V kom hem från jobbet med en ring. Tyvärr var det inte rätt storlek, haha, så vi åkte för att byta. Slutade med att vi förlovade oss på juldagen.

Vad arbetar du med?
-
Arbetar vid behov som telefonintervjuare, men söker annat. Har varit på intervju för ett nytt jobb som jag naturligtvis hoppas på att få! : )

Kommentarer
Postat av: LinnRuby&Millan

vi blir nog där en vecka:)

2008-04-09 @ 20:07:54
URL: http://linnruby.blogg.se
Postat av: Camilla

söt blogg du har

2008-04-09 @ 20:09:17
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Mizca Rödebäck

1000-2000:- Inga stora summor... Oj, det vill jag påstå är väldiga summor, speciellt när man inte har fast inkomst.. Men det beror ju på hur man prioriterar =) Men tack för bra svar =) man lär känna en person på det här viset.

2008-04-09 @ 20:18:15
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Michelle

Mårtensson, håller lätt med! ;)
Hbg och Malmö är för övrigt skitkul att festa i. Varit ute där nån gång?

2008-04-09 @ 21:09:41
URL: http://michepiche.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0