Städat

Efter Rent Hus sitter man som alltid alldeles förstummad av hur smutsigt folk kan ha det hemma! I det här fallet var det kanske inte såå konstigt, hon hade ju trots allt en kalv som huserade i huset. Men även om han smutsade ner så var han otroligt gullig, riktigt söt. Särskilt när han var sådär busig och studsade omkring. Tassarna var verkligen inte att leka med. Och tänk vilken plats han tog i sängen! Herregud - de långa benen.

 Förr ville jag alltid själv ha en Grand Danois, men som tur var kom jag på andra tankar. Nu har vi ju lilleman, han är i mer lagom format för oss som bor i lägenhet.  Inte ens så stor som huvudet på en Grand Danois.  Viss skillnad.

Och som bekant är det för närvarande hockey (har nog inte undgått någon som saknat på Greys) på TV, så det får bli lite bloggande för min del. Vid sådana här tillfällen är det perfekt med laptop, man bara sträcker sig efter datorn och placerar den bekvämt i knät :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0