Somrigt

Mischa Barton är somrigt klädd! Jag kände faktiskt inte igen henne till en början. Hon ser på något sätt lite annorlunda ut i ansiktet... Kanske bara är jag som tycker det!

image522
Bild från People

Många har redan tagit tillfället i akt att inviga sina lite somrigare kläder under de senaste dagarna, dock inte jag (tyvärr)! Är inte jättevarmt om mornarna när jag cyklar till jobbet och på kontoret är det ganska kallt tyvärr. Men det kommer, det kommer. Vindarna som blåste idag var riktigt ljumma - härligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är verkligen skönt nu när man kan börja med vår/sommarkläder

2008-04-29 @ 23:34:59
URL: http://daloatf.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0