Slingor

Jag känner verkligen att jag vill ha tillbaka mitt ljusa hår nu! Förr var det ju riktigt blont, men eftersom det slet så mycket slutade jag med det för att vila håret ett tag. Har hunnit tröttnat ordentligt på den mörkare utväxten nu, och är väldigt sugen på att göra lite slingor. Vore ju trevligt nu till våren också! Tyvärr är inte min plånbok av riktigt samma uppfattning...

Jessica Simpson har jag alltid tyckt haft otroligt fint hår! Hon har varierat en hel del, men jag gillar hennes långa, blonda lockar allra mest. Som på bilden. Att det är en hel del löshår förstår man ju, men det gör ju inte det mindre fint!

image298

Kommentarer
Postat av: Josephine

Man må säga vad man vill om Jessica Simpson, men visst har hon ett fint hår! Jag brukar alltid ha blont hår då jag är mörk och mörkt hår då jag är blond..jag är hopplös:)

2008-04-06 @ 09:59:32
URL: http://mumintroll84.blogg.se
Postat av: LindaTherese

Jessica är ju såå fin, bara älskar hennes hårfärg!! Gud vilken gullig chihuahua du har, jag har oxå 2 stycken... men man blir ju alltid sugen på fler :)

2008-04-06 @ 12:18:10
URL: http://lindasrosamoln.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0