Skillnad

En viss skillnad i designen, eller var säger ni?

För första gången känner jag mig riktigt nöjd! Men det är väl så, man lär sig efter hand och vad man kan göra.

Sitter och funderar över allt nytt som sker nu. Först ska jag ju till Stockholm i nästa vecka på två dagars utbildning. Där har jag inte varit på ett par år. Ska bli ganska kul, men också lite nervöst såklart!

När man kommer till en ny arbetsplats så är det ju naturligtivis en massa nya saker att ta in, men de verkar så lugna och sansade på stället att det nog inte blir några problem. Jag brukar ju annars oroa mig alldeles för mycket. De var väldigt förstående att man får ta ett steg i taget. Samtidigt är det skönt  att det är en ny till samtidigt.  Hoppas hon är trevlig.

Det här är ju faktiskt min första fasta anställning! Värt att fira!

Kommentarer
Postat av: Felicia

va fin blogg du har!! :)

2008-04-17 @ 16:32:47
URL: http://ffeliciiaa.blogg.se
Postat av: nathalie

åh, tack detsamma :) ha en bra dag!

2008-04-17 @ 16:48:06
URL: http://nahtaliej.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0