Shopping idag

Godmorgon!

Jag vaknade utsövd imorse till en skinande sol - blir ju inte bättre! Jag ska in till stan nu och hoppas hitta något för ovanlighetens skull. Behöver lite nytt nu inför jobbet med känner jag. T ex en sjal till, den jag har nu använder jag supermycket så det vore kul med något att variera med.

Jag ska svara på era kommentarer så fort jag är hemma igen, lite tajt med tid för närvarande. Önska mig lycka till med shoppingen - något fint ska där väl finnas får man hoppas.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: denise

vill också shoppa!:D ha en bra dag!

2008-04-18 @ 10:21:53
URL: http://dld.blogg.se

Vad har du på hjärtat?

Ditt namn, tack!
Kom ihåg mig?

Har du någon mail? (publiceras ej)

Har du någon blogg som jag kan besöka?

Vad är det nu du vill säga?

Trackback
RSS 2.0